Σελίδες

Σάββατο 24 Απριλίου 2010

Άκαπνη

28 χρόνια «βαριά» καπνίστρια και ξαφνικά ξύπνησα ένα πρωί και μου βρωμούσε.
Η μάνα μου σταυροκοπιότανε, οι θειες μου προσεύχονταν μην το ξαναρχίσω, οι φίλοι μου αναρωτιόντουσαν.
Ο φίλος μου παρέα με το πακέτο του εξοστρακίστηκε σε ένα βρώμικο μπαλκόνι μέσα στον χειμώνα και δήλωνε με κάθε ευκαιρία την διαφωνία του. Μετά συνήθισε ή μάλλον κατάλαβε αυτό που εγώ χρόνια ολόκληρα ως καπνίστρια δεν είχα καταλάβει:
Ο καπνός ενοχλεί τους άκαπνους, τους βρωμάει, τους ζαλίζει, τους «λεκιάζει» το φρεσκοπλυμένο τους ρούχο.

Διευκρινήσεις
- 28 χρόνια σημαίνει σχεδόν μια ολόκληρη ζωή
- Βαριά καπνίστρια σημαίνει 2-3 κόκκινα πακέτα την ημέρα…
- Tο φρεσκοπλυμένο μου ρούχο είναι τα πάντα, τα μαλλιά μου, τα σεντόνια μου, τα ρούχα μου,o καναπές μου, η …ανάσα μου
- 21 Σεπτέμβρη του 2009 έκλεισα το πακέτο μου και δεν το ξανάνοιξα ποτέ! Εχθές τo βρήκα ξεχασμένο σε ένα συρτάρι και το φυγάδευσα στην μεγάλη χώρα της Χαβούζας!


Δεν υπάρχουν σχόλια: